iphone herstellen lukt weer niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik had daarstraks mijn iphone gereboot (tethered JB ) aan redsnow na wat nieuwe deb.bestanden te hebben toegevoegd .lukte niet meteen om hem opnieuw te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone herstellen lukt weer niet
ik had daarstraks mijn iphone gereboot (tethered JB ) aan redsnow na wat nieuwe deb.bestanden te hebben toegevoegd .lukte niet meteen om hem opnieuw te jailbreaken dus ik dacht net niet goed in DFU gezeten te hebben . 2 x , 3x , 4x en nog niks .
WTF .kreeg uiteindelijk steeds alleen een wit scherm .zelfs bij het herstellen krijg ik dat witte scherm . ook merkte ik dat er steeds zo'n geluid bij het aansluiten in itunes . het geluid dat je normaal in windows hoort bij het aansluiten van een extern apparaat maar dan een beetje vervormd . het komt hapert lijkt het wel . nu probeer ik al 2 uur te herstellen maar krijg steeds fout 1601 . krijg em wel in dfu edit : nog steeds geen verbetering . dfu brengt geen oplossing . het rare is dat het scherm bij het herstellen helemaal wit wordt en wit blijft . en wat het geluidje betreft heeft ie zodra de iphone in recovery gaat . ook bij het herstellen als er in itunes de melding komt " iphone voorbereiden op herstel " krijg ik dat geluid na enige tijd . Laatst gewijzigd door lumikiller; 02-02-11 om 02:48. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ok , net de iphone dan maar aan mn laptop gehangen en herstelde van de eerste keer zonder problemen . toch blijft het vreemd dat het op mijn pc niet lukt . ik dacht er opeens aan dat ik gistermiddag een itunes updaten gedaan heb .
zou het daar iets mee te maken hebben ? edit : nu probeer ik op de pc terug een jailbreak uit u alles wat te makente voeren maar liep gelijk vast zoals in de eerste post beschreven . nu alles wat met itunes te maken heeft verwijderen en opnieuw proberen . Laatst gewijzigd door lumikiller; 02-02-11 om 10:56. |
|
|||
|
|||
jailbreak lukt niet meer lijkt het wel . heb al zo'n 50 keer een jailbreak uitgevoerd de laatste 2 jaar .
maar nu heb ik geen idee meer . ik blijf proberen en zoeken . |
|
|||
|
|||
Moet je deze dan niet tethered booten ?
|
|
|||
|
|||
heb hem ondertussen al 3 x hersteld .
dus moet nu helemaal opnieuw beginnen . en daar gaat het dus al mis . |
|
|||
|
|||
op de laptop lukt de jailbreak van de eerste keer .
wat er dan precies mis is op mijn computer weet ik ook niet . |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan van alles zijn .... De installeer alles van itunes. Reboot . Herinstalleer allernieuwste itunes.. Ook moet je erop letten dat alle services die nodig zijn ook effectief draaien. |
|
|||
|
|||
hoe kom ik daar precies achter ? heb itunes al 2 keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd .
|
|
|||
|
|||
Msconfig => services
ofwel services in je control panel. Je zou er 3 moeten hebben van apple die draaiende zijn. dewelke moet ik eens opzoeken die ken ik niet van buiten... |
|
|||
|
|||
ik zal het eens nakijken . loop tegen een ander probleem op nu .
ik installeer vie de laptop terug een paar deb. files en ik kan weer niet meer via just boot tethered opstarten . krijg alleen weer een wit appeltje al enkele malen . toch gelukt met veel pijn en moeite ... Laatst gewijzigd door lumikiller; 02-02-11 om 13:25. |
|
|||
|
|||
heb het zelfde probleem met iPhone 4 16Gb help ons !
Weet iemand oplossingen tegen iPhone 4 recovery .? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone herstellen lukt niet | thijsperdok | iPhone algemeen | 12 | 05-04-11 13:13 |
iphone 3g herstellen lukt niet! | maroee | iPhone algemeen | 0 | 21-03-11 15:27 |
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! | sjoerdjuuh | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 13:53 |
Windows: Iphone herstellen lukt niet | a3aanw | iTunes | 3 | 01-11-09 23:16 |
iPhone 3G: weer herstellen als het niet lukt | Willemjan | Unlock | 1 | 26-06-09 10:22 |
|
|