Simpel abbinement discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zelf een nieuw Iphone 4 aangeschaft en de oude type 3 aan mij vrouw gegeven En de simlock eraf gehaald. oja teven gejailbracked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Simpel abbinement
Ik heb zelf een nieuw Iphone 4 aangeschaft en de oude type 3 aan mij vrouw gegeven
En de simlock eraf gehaald. oja teven gejailbracked Nu wil ik een abbonement bij Simpel afsluiten Wie weet hier meer over, dit omtrent instellingen en evt te verwachten problemen Anders zit ik straks aan iets vast waar ik niets aan heb. Gr Bertus |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zie in elk geval een datalimiet, van 500MB (10 euro). Verder geen idee.
|
|||
|
|||
Ik zoe eigenlijk antwoord op de vraag ivm instellingen en evt te verwachten problemen e.d.
|
|
||||
|
||||
Problemen mogen er niet zijn, net zo min als bij andere providers. Wanneer er toch problemen optreden kun je het best contact opnemen met de klantenservice. Problemen zijn er om opgelost te worden.
Alle instellingen zijn op de website te vinden: Simpel sim-only bellen. Veel gestelde vragen. |
|
|||
|
|||
Ik adviseer je niet om hierbij tegaan
Het is een ***bedrijf, heel moeilijk met klantenservice, lange wachttijden en duur om te bellen. Wanneer je ergens over zit betaal je gelijk de hoofdprijs. Ik zou maar gewoon naar T gaan of voda ofzo. |
|
|||
|
|||
Danku voor de info
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel internet Simpel via T-mobile | Drinkyoghurt | Overige providers Nederland | 12 | 10-05-11 00:24 |
Simpel gegevens overzetten | Hornet | iTunes | 0 | 23-10-10 19:57 |
App om simpel Springboard te refreshen | mrmark | Jailbreak apps en thema's | 4 | 21-02-08 02:27 |
safari website weergave simpel | superzemie | Archief | 1 | 10-02-08 18:43 |
Simpel vraagje | paulvoncken | Archief | 1 | 17-11-07 13:18 |
|
|