Iphone 3G SMS dbase verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Vandaag wilde ik mijn iphone gebruiken om een sms te versturen naar iemand, toen ik deze uit me broekzak haalde zag ik dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G SMS dbase verdwenen
Hoi,
Vandaag wilde ik mijn iphone gebruiken om een sms te versturen naar iemand, toen ik deze uit me broekzak haalde zag ik dat de iphone aan t rebooten was. Nu doet hij dat wel vaker.... Na het booten kwam ik er tot me grote schrik achter dat heel mijn SMS dbase leeg is.... Dit is erg vreemd en heb wel wat lopen googelen, zag via deze site dat er bepaalde apps kunnen zorgen voor dit probleem, echter heb ik deze niet. Nu is mijn vraag, is de SMS dbase nog te restoren (ik heb wel een itunes back up, maar die is al een maand of 3 oud :S) Hoor het graag |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met dbase bedoel je de geschiedenis? Je contacten en dergelijken, zijn die nog intact?
|
|||
|
|||
klopt, de geschiedenis
voor de rest niks verdwenen, me contacten zijn er nog, evenals laatst gebelde nummers etc. |
|
|||
|
|||
toevallig laatst op stel opnieuw in gedrukt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sowieso kan het alleen met je vingers gebeurd zijn als dit het geval was. Waarschijnlijk ben je die dbase gewoon kwijt nu, want deze wordt niet opgeslagen in een Reservekopie volgens mij..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS icon verdwenen | photographer-nl | iPhone algemeen | 9 | 05-09-12 23:53 |
iPhone agenda verdwenen | RunningArchie | iPhone algemeen | 0 | 17-11-10 12:13 |
Iphone verdwenen in Itunes | Phony | iTunes | 4 | 30-08-09 15:13 |
envelop zichtbaar sms verdwenen | Pringle | iPhone algemeen | 2 | 29-07-08 21:06 |
Sms shortcut "." verdwenen??? | Alternative Junkie | iPhone algemeen | 5 | 22-03-08 23:39 |
|
|