probleem met nokia service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb sinds een paar maand een iphone 4, hiervoor had ik een Nokia N96. Mijn nummer is destijds overgezet, ik krijg echter nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem met nokia service
Hallo, ik heb sinds een paar maand een iphone 4, hiervoor had ik een Nokia N96. Mijn nummer is destijds overgezet, ik krijg echter nog steeds van die spam sms´jes van Nokia via Ovi Store waarschijnlijk. Weet iemand hoe je dit kan uitzetten of blokkeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt met een iPhone alleen nrs blokkeren via een Jailbreak app. Ik zou de bron aanpakken, de Ovi Store. Kun je niet ergens op een website inloggen en je gegevens veranderen?
|
|
||||
|
||||
Als je inlogt op Ovi Store en naar je persoonlijke pagina gaat, kan je dat waarschijnlijk uitzetten.
|
|
|||
|
|||
Okee thanx, ik zal eens kijken of ik die login ergens kan vinden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: No service / Searching / No Service probleem op iPhone 4 maar niet direct naar jailbr | kura | Jailbreak | 2 | 04-05-11 11:58 |
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen | iCulture | iPhone algemeen | 86 | 30-06-09 21:38 |
No Service - Merkwaardig probleem | Supreem | Unlock [archief] | 14 | 14-03-08 23:25 |
|
|