wildcard in einde van telefoonnummer? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg recent vaak telefoon van iemand die praktisch elke werkdag een ander toestel in een kantoortuin gebruikt. De laatste vier cijfers wisselen. Hoe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wildcard in einde van telefoonnummer?
Ik krijg recent vaak telefoon van iemand die praktisch elke werkdag een ander toestel in een kantoortuin gebruikt. De laatste vier cijfers wisselen. Hoe kan ik al die telefoontjes laten verschijnen als van dezelfde persoon? Zonder 9999 mogelijke combinaties in te voeren? Een wildcard of iets dergelijks, een *#+ of iets dergelijks, werkt dat? Is er een App voor?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
contactgegevens, nummerweergave |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
telefoonnummer van Iphone overzetten naar pc | desageda | iTunes | 6 | 18-11-10 15:23 |
Iphone activeren met simkaart VOOR omzetting van telefoonnummer | mo-oiste | iPhone algemeen | 1 | 14-09-10 23:58 |
Telefoonnummer van Dynafix | teovmy | Orange | 5 | 11-09-09 20:17 |
Vreemd gedoe met invoeren van telefoonnummer | djarend | iPhone algemeen | 0 | 03-12-08 16:59 |
|
|