//

Beste anti diefstal manieren

Beste anti diefstal manieren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Of je zorgt er gewoon voor dat je je iPhone op een goed plekje bij je houdt, waardoor hij sowieso ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-01-11, 21:41
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Of je zorgt er gewoon voor dat je je iPhone op een goed plekje bij je houdt, waardoor hij sowieso niet gestolen wordt. Bij mij valt hij sowieso moeilijk uit m'n zak te halen, aangezien ik redelijk strakke zakken heb, en ik het echt wel voel als iemand hem er uit probeert te halen!
Hah, dat klinkt mooi maar dat heb je natuurlijk zelf niet altijd in de hand.
Als je alles kon voorkomen zouden er geen verzekeringen nodig zijn, want aanrijdingen, brand of ander onheil kan je dan gewoon voorkomen

Ik heb 'm niet verzekerd omdat ik er vanuit ga dat ik 'm erg netjes en voorzichtig behandel, maar zekerheid heb je nooit helaas.
Juist voor die keer dat je net even 4 seconden niet oplet, word afgeleid of misschien domweg overvallen is zo'n programma natuurlijk uitermate handig
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-01-11, 21:46
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ja maar ik krijg m'n eigen hand amper in m'n zak om m'n telefoon eruit te krijgen, laat staan een ander?!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #23  
Oud 25-01-11, 23:44
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Ja maar ik krijg m'n eigen hand amper in m'n zak om m'n telefoon eruit te krijgen, laat staan een ander?!
hehe, ga je me nu vertellen dat een beetje overvaller zich laat afschrikken cq tegenhouden door een strakke spijkerbroek...?!
Daarbij worden een hoop telefoons toch gestolen terwijl ermee gebeld word.
Op dat soort momenten word het altijd een wedstrijdje "wie heeft de beste conditie"
  #24  
Oud 26-01-11, 12:26
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

@IWiefring, ik ben ook zo'n type, Iphone in de zak, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Reed rond en had de navigatie van de auto gebruikt, het gebeurd me NOOIT maar door toeval was de IPhone met een zwarte rubberen cover blijven liggen op mijn (zwarte) dashboard. Na een uur dacht ik "poep, waar is mijn IPhone?"
Bijna een hartverzakking maar hij lag er nog. pffffff

'k Zie steeds vaker lui die de IPhone continue met een pincode beveiligd hebben: dus steeds even 4 cijfers indrukken en hij doet het weer.
't ging zo snel dat ik deze gratis optie ook overweeg en dus aanraad voor non-jailbrakers like me.
  #25  
Oud 26-01-11, 12:54
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Las net dat diefstal van smartphones en dan met name van de iPhone alleen nog maar gaat toenemen, denk dat een combinatie van proggie's als igotya en zoek mijn iphone er wel toe kan bijdragen om in ieder geval de kans op het terug krijgen van je iPhone wezenlijk te vergroten. Wat is dan 5 euro als dit je kan helpen je toestel weer terug te krijgen! Zou mij niet verbazen als verzekeringsmaatschappijen straks gaan eisen om dit soort programma's te installeren voordat je de iPhone kunt verzekeren!Ik heb ze er in ieder geval op staan, je weet maar nooit!
  #26  
Oud 26-01-11, 13:37
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als je de iPhone beveiligd met een pin code maakt het eigenlijk nog steeds geen moer uit want als je hem aan de computer hangt en hersteld is alles wat betreft pincode en dergelijke weer weg. Dus daar heb je niets aan..
  #27  
Oud 01-02-11, 03:56
mickeyD mickeyD is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Den Haag
Berichten: 52
Standaard

als je/de dief hem dan hersteld met itunes dan is igotya toch ook verdwenen?
  #28  
Oud 01-02-11, 10:50
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mickeyD Bekijk bericht
als je/de dief hem dan hersteld met itunes dan is igotya toch ook verdwenen?
Je voorkomt er ook geen diefstal mee, je hoopt alleen dat je de iphone vlot na de diefstal kan terugvinden via de verzonden coordinaten.
Als dat niet lukt heb je in elk geval de (hopelijk) duidelijke foto nog en hoop je dat je diefstal alsnog word opgelost omdat iemand de persoon herkend.

Wat ik me nog wel afvroeg is hoe zit het eigenlijk met de verdere beveiliging?
Ik las in een ander topic dat Base kennelijk een iphone heeft uitgesloten van het netwerk omdat die vermoedelijk gestolen zou zijn.
Hoe werkt dat, middels je imei oid?
  #29  
Oud 03-03-14, 00:37
topware topware is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 16.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2012
Locatie: Lichtenvoorde
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jitse Bekijk bericht
Een alternatief voor iGotya uit Cydia is Big Brother Camera Security. Doet bij mijn weten hetzelfde als iGotya, maar is gewoon verkrijgbaar in de App Store. Kan hem niet testen omdat ik geen iPhone 4 of iPod Touch 4g heb.
Big Brother Camera Security voor iPhone 4 en iPod touch (4th generation) in de iTunes App Store
Dit programma stuurt alleen een email als je een verkeerder code ingeeft IN het programma.
Niet als je een verkeerder code ingeeft op het begin scherm.

Eerder gebruikte ik ook iGotya maar wil nu mijn iPhone niet meer jaibreaken.

Dus ik zocht (zoek) nu nog zoiets want iGotya werkte gewoon perfect.
Jammer dat ik nu nog geen programma heb gevonden die het zelfde doet als iGotya

Hopend dat een lezer wel het juiste programma heeft gevonden.

Hij moet dus een foto maken en emailen naar het opgegeven emailadres als je de eerste code op het beginscherm verkeerd ingeeft.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Unlock manieren DJxReventon Jailbreak apps en thema's 1 27-04-11 20:26
Beste iPad anti-spiegelende screenfolie. iPhonio iPad algemeen 1 05-07-10 23:06
Beste bescherming tegen diefstal en grote schade Magger Koopinformatie Nederland 2 02-04-09 19:10
Manieren om de iphone te krijgen op 11 juli ruudboon Odido (T-Mobile) 5 03-07-08 23:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:54.