met C&B betalen hoe gaat dat? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb per ongeluk een liedje in itunes gekocht (1,30). ik ga nog proberen dit te annuleren. (als iemand weet waar, altijd welkom) maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
met C&B betalen hoe gaat dat?
hallo,
ik heb per ongeluk een liedje in itunes gekocht (1,30). ik ga nog proberen dit te annuleren. (als iemand weet waar, altijd welkom) maar het maakt ook niet uit als ik even dan maar 1,30 kwijt ben. alleen wanneer gaat het van mijn rekening? word het aan de eind van de maand afgeschreven? want ik heb hem al z'n 2 dagen en er is nog geen geld van me rekening af. iemand vaker betaald met C&B en hoe ging dat? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er word door C&B periodiek geld van je rekening afgeschreven.
Zorg wel dat je voldoende saldo op je rek. hebt staan, want anders gooien ze zo er enkele tientjes boete bij op, ook is de openstaande credit maar 1,30..... Meer info is natuurlijk te vinden op de site van C&B, ClickandBuy Help |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opgenomen geluiden naar pc sturen? hoe gaat dat? | rnbflavour | iTunes | 4 | 23-02-12 15:22 |
iHelp! Hoe zit dat nou met kopen? | VerCouter | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 07-07-10 09:31 |
iPhone: iPhone formatteren met jailbreak, hoe werkt dat? | regtuRz | Jailbreak | 3 | 15-05-09 12:35 |
at&t ... kan toch niet in NL.....hoe doen julie dat ? | Alex_Sdf | Archief | 1 | 30-11-07 23:44 |
|
|