iPhone 3GS reboot tijdens gesprekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort problemen tijdens het bellen. Na een paar minuten gesprek reboot de iPhone 3GS fw 4.1 zich spontaan. Al enkele malen voorgehad. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 3GS reboot tijdens gesprekken
Ik heb sinds kort problemen tijdens het bellen. Na een paar minuten gesprek reboot de iPhone 3GS fw 4.1 zich spontaan. Al enkele malen voorgehad. Heb op Engelse forums veel gedupeerden tegen gekomen die hetzelfde probleem hebben. Maar nog niet veel in België. Iemand die hier ook problemen mee heeft? Zoja welke stappen hebben jullie dan al ondenomen? De iPhone is nog steeds een maand onder officiële garantie. Maar wel aangekocht in de mediamarkt en die staan niet gekend voor de beste dienst van verkoop.
Yves |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem ook gehad, een paar keer opnieuw opstarten is voor mij de uitkomst geweest! Daarna heb ik er (nog) geen last meer van gehad.
|
|||
|
|||
Bij mij valtie dus gewoon spontaan uit (fw 4.1) ookal bel ik niet, updaten naar 4.2.1?
|
|
||||
|
||||
Dan zou ik inderdaad proberen te updaten als je niet afhankelijk bent van een unlock. Anders even een custom FW aanmaken waarmee je je BB behoudt en dan updaten en jailbreaken. Gewoon even kijken of hij het dan wel doet als je toch niets te verliezen hebt!
|
|
||||
|
||||
Na update, gisteravond, naar 4.3 heb ik er nog steeds last van. Wie nog meer?
|
||||
|
||||
Ik heb hersteld in itunes maar geen reservekopie terug gesteld, als nieuwe iphone hersteld en sindsdien geen problemen meer gehad, nog niet welliswaar
|
|
|||
|
|||
Iphone 3GS reboot tijdens het bellen
Bij mij is de klacht verholpen door middel van:
1. Zet iphone uit 2. Verwijder sim kaart 3. Zet iphone aan. 4. Zet iphone uit en plaats sim kaart Bron Apple US Ik hoop dat een ander hier ook wat aan heeft.. |
|
|||
|
|||
Heb ook enorm last gehad van dit probleem,
mijn 3gs bleef maar uitvallen en rebooten, heb van ellende maar een iphone4 gekocht, heb onlangs echter de oplossing gevonden, je moet iphoneexplorer downloaden en een bestandje vervangen door een ander, uitleg staat op deze link iPhone 3G[S] 32GB Factory Unlocked Reboots 5-7mins on call [Probable fix] - xSellize ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 augustus 2011 om 19:14 ---------- overigens bleef mijn iphone ook rebooten zonder te bellen, gewoon in de stand-by/ aan stand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Magnetisch tikken, constant, vooral tijdens gesprekken | ludovanderwinkel | iPhone algemeen | 3 | 08-04-11 12:28 |
iPhone 3gs: gesprekken vallen weg na eerste 3 seconden | Macharrie | iPhone algemeen | 7 | 01-11-10 19:00 |
Reboot tijdens bellen na update 4.1 | paul45 | iPhone algemeen | 2 | 15-09-10 10:12 |
iPhone: iphone 3gs fw 4.0 jb herstart tijdens gesprekken | gvrman | Jailbreak | 9 | 31-08-10 17:30 |
tijdens de jailbreak blijft de iphone hangen in de reboot | onboard | Archief | 1 | 05-02-10 23:59 |
|
|