Magnetisch tikken, constant, vooral tijdens gesprekken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone maakt heel vaak een tikkend, elektromagnetisch-veld-in-de-buurt-achtig geluid. Net zoals je je telefoon in de auto vlak bij de radio hebt liggen, dan komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Magnetisch tikken, constant, vooral tijdens gesprekken
Mijn iPhone maakt heel vaak een tikkend, elektromagnetisch-veld-in-de-buurt-achtig geluid. Net zoals je je telefoon in de auto vlak bij de radio hebt liggen, dan komt er zo'n tikkend geluid door je speakers als je gebeld wordt... Dat geluid heb ik vrijwel constant tijdens gesprekken en soms ook gewoon als ik m aan heb. Het verschilt niet als ik m op draadloos Wi-Fi-netwerk heb staan of buiten op 3G-netwerk.
Weet iemand wat dit is, of het uit te schakelen is en hoe het komt dat ie dit doet? Zou het straling kunnen zijn? ben benieuwd!! Groet ludo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mijn persoonlijke ervaring is dat een telefoon dit effect wel eens kan hebben op bepaalde radio's, echter alleen wanneer er geen 3G beschikbaar is. En daar heb ik eigenlijk nooit last van. Heb nog niet meegemaakt dat de telefoon zelf dit geluid maakt.
Heb je hier veel (altijd) last van dan moet overwegen je telefoon ter reparatie aan te bieden. En antwoord op je laatste vraag; dit komt inderdaad door de straling.
|
|||
|
|||
hoort gewoon niet zo te zijn = garantie
|
|
|||
|
|||
Ok, thanks! Dan is het dus gewoon n flinke fout en moet ie terug naar de fabriek. Gaan we regelen, bedankt voor de comments!
|
Labels |
iphone 3gs, magnetisch, storing, straling, tikken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS reboot tijdens gesprekken | yvesdeclercq | iPhone algemeen | 7 | 14-08-11 20:13 |
iPhone: iphone 3gs fw 4.0 jb herstart tijdens gesprekken | gvrman | Jailbreak | 9 | 31-08-10 17:30 |
proggie om komma seperated te tikken? iemand? | freelance_focus | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-07-08 20:48 |
|
|