proggie om komma seperated te tikken? iemand? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een programmatje waarin ik komma seperated kan tikken, dit via AFP om mijn mac kan zetten, en dan in excel kan openen waarna ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
proggie om komma seperated te tikken? iemand?
Ik zoek een programmatje waarin ik komma seperated kan tikken, dit via AFP om mijn mac kan zetten, en dan in excel kan openen waarna excel er kolommen van maakt
dus ik wil tikken: 12,hallo,iphone en na een export staat er in kolom A: 12, kolom B: hallo, kolom C: iphone iemand een idee? kan dus een soort textverwerker zijn, maar het bestand moet wel te lezen zijn buiten de iphone om |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Magnetisch tikken, constant, vooral tijdens gesprekken | ludovanderwinkel | iPhone algemeen | 3 | 08-04-11 12:28 |
Proggie om dvd aar Ipad te zetten? | demonski | iPad algemeen | 4 | 20-12-10 11:34 |
Windows: Mijn Iphone wordt in geen enkel proggie gevonden | Chewbaka | Desktop-applicaties | 0 | 31-07-10 03:52 |
Iphone gelocked door proggie ?? via Cydia gedownload, hoe ontgrendelen? | camy | Archief | 4 | 07-08-08 10:58 |
Letter "O" heel lastig in te tikken.... | Franck | iPhone algemeen | 2 | 15-11-07 10:08 |
|
|