iphone gekocht via marktplaats discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) best bezoekers ik had eeen vraagje en mischien kan iemand mij helpen ik had laats eeen mooi iphone 4 wit gezien op marktplaats en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone gekocht via marktplaats
best bezoekers ik had eeen vraagje en mischien kan iemand mij helpen
ik had laats eeen mooi iphone 4 wit gezien op marktplaats en de zelfde dagkon ikde iphone overnemen voor eeen mooi prijs wel raaar dater geeen doos bij zatt ofdergelijk de meneeer zij tegen mij die hem verkochy dat hij hem zelf uit denemark had gehaaald maaar er staat nu als ik de telefoon aaan doe " no sim installed insera valid sim with no pin lock to activate iphone '' ik dacht dat ik eeen mooi koop had gedaaan maaar dan blijkt dus niet kan iemand mij helpen mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat zegt de tel als je hem aan itunes connect
|
|
|||
|
|||
iphone is dus wsn met een simlock en moet dus gesimlock vrij gemaakt worden
|
|
||||
|
||||
Je moet gewoon de simpincode van je simkaart halen. Dat betekent iig die melding. Of de pincode van je simkaart intoetsen en opnieuw de usb kabel verbinden.
|
|
|||
|
|||
man man een pincode ingeven blijkt moeilijk tegenwoordig
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kopen @ Marktplaats | iLarOS | iPhone algemeen | 5 | 22-06-11 14:14 |
iphone marktplaats | heinjan | Koopinformatie Nederland | 12 | 13-02-11 16:31 |
Iphone via marktplaats | kefjah | Koopinformatie Nederland | 14 | 03-02-10 19:48 |
Iphone marktplaats | viper112 | Koopinformatie Nederland | 8 | 16-10-09 22:54 |
Iphone op marktplaats | rash1 | Archief | 5 | 26-04-09 20:22 |
|
|