E-mail accounts niet verwijderbaar/wijzigbaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort kan ik mijn emailaccount instellingen NIET meer aanpassen. Alles is grijs (niet beschikbaar). Ook nieuwe aanmaken niet. Hoe is dit te verhelpen ?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
E-mail accounts niet verwijderbaar/wijzigbaar
Sinds kort kan ik mijn emailaccount instellingen NIET meer aanpassen. Alles is grijs (niet beschikbaar). Ook nieuwe aanmaken niet.
Hoe is dit te verhelpen ?? Mogelijk is dit met synchroniseren laatst gebeurd. Iphone 4, systeem versie 4.2.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
??? Oplossing nog niet gevonden...
|
|
||||
|
||||
Ook hier: probeer een harde reset.
|
|||
|
|||
Eh... Nu toch gevonden ... Geen harde reset nodig... Ik had mijn beveiliging aan staan. Wijzigen emailaccounts stond uit!
|
|
||||
|
||||
Geweldig
|
|
||||
|
||||
he bedankt had hetzelfde probleem en had hem dus schijnbaar ook beveilig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Meerdere E-mail accounts | omejoop38 | iPad algemeen | 12 | 29-12-13 14:19 |
2 exchange mail accounts | chrisoe | iPhone algemeen | 14 | 24-11-10 13:13 |
2 mail accounts op i phone | jaynor | iPhone algemeen | 7 | 04-01-10 10:39 |
E mail accounts synchroniseren | SoloBlack | iPhone algemeen | 5 | 28-10-08 10:53 |
Getal in mail-icoon niet voor alle mail-accounts? | meurkens | iPhone algemeen | 6 | 17-03-08 22:50 |
|
|