hotmail en live account op iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Ik heb op mijn iphone een hotmail account en een live account. Met beide accounts kan ik mail ontvangen. Met het live account lukt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hotmail en live account op iphone
Hi
Ik heb op mijn iphone een hotmail account en een live account. Met beide accounts kan ik mail ontvangen. Met het live account lukt echter verzenden niet. Ik krijg dan de melding dat de server het afzenderadres niet accepteert, Terwijl dat adres echt goed is ingevuld. Kun je maar met 1 hotmail/live account tegelijk zenden? de pop3 server en smtp server zijn gelijk. Maar waarom kan ik dan wel beiden ontvangen en de 1 niet zenden? Moet ik iets wijzigen in de instellingen? Beide accounts heb ik ingevoerd. bij voorbaat dank Jan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hallo Allemaal,
Weet ff niet of m'n vraag hier goed staat, maar probeer het maar ff. Ik kan m'n hotmail wel ophalen via de iphone 3g die ik heb, hij haalt 50 mailtjes op, dus dat gaat wel goed, maar mail verzenden lukt vervolgens niet. Heb de smtp server goed ingesteld, maar hij geeft aan dat dit niet klopt.... Hoe kan het???? En wat kan ik eraan doen? Thanx alvast!! Groetjes Saskia |
|
||||
|
||||
Had dat probleem ook,gebruik nu geween voor uitgaande mail me gmail smtp
Dan werkt het wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Live Hotmail toevoegen aan iPhone Mail | FFWD | iPhone algemeen | 91 | 27-06-11 01:46 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
|
|