Tijd te vroeg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Soms zie ik dat de tijd van mijn iPhone 1 uur te vroeg laat zien. Dit is wel op te lossen door even in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijd te vroeg
Soms zie ik dat de tijd van mijn iPhone 1 uur te vroeg laat zien. Dit is wel op te lossen door even in de instellingen stel tijd automatisch in even te resetten. Wel raar trouwens. Hoop dat het wordt opgelost.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en je landinstellingen enzo staan wel juist?? is wel vreemd, er zijn momenteel geen gekende klokproblemen (denk ik...) |
|
|||
|
|||
Ja. Het is ook raar. Ik heb het tot nu toe zo'n 4 keer opgemerkt sinds ik de laatste software heb geïnstalleerd. Zet ik mijn telefoon aan, zie ik dat die soms 1 uur te vroeg laat zien. Als ik dan zoals boven staat "stel tijd automatisch in" aan en uit zet gaat die weer naar de juiste tijd.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda notificatie te vroeg of te laat | thuuur | iPhone algemeen | 0 | 04-02-11 21:42 |
Iphone te vroeg losgekoppelt | Roos2010 | Archief | 2 | 21-01-10 00:05 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
|
|