Excell files van PC's naar Iphone 4 overbrengen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net Docstogo aangekocht en ook quick office op mijn Iphone 4 staan maar vind niet hoe ik mijn excell files van de pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Excell files van PC's naar Iphone 4 overbrengen
Ik heb net Docstogo aangekocht en ook quick office op mijn Iphone 4 staan maar vind niet hoe ik mijn excell files van de pc naar mijn iphone moet overplaatsen.
Kan iemand me uitleggen hoe ik dat voor mekaar krijg? Of moet ik docsToGo voor PC eveneens aankopen? Lijkt me straf dat ik twee programmas zou moeten kopen om de excell files op mijn iphone te krijgen. Dank alvast |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Op de supportpagina van DocsToGo vind je hoe e.e.a. werkt.
|
|||
|
|||
Met Documents To Go Desktop of met iTunes (of met MobileMe, Dropbox, enz...). De eerste mogelijkheid is handiger.
|
|
|||
|
|||
Dank voor de suggesties...ga ze dadelijk uitproberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch van 4.1 naar 4.0 met shsh files | hoii | iPhone algemeen | 0 | 10-09-10 16:00 |
Data van 3G naar nwe 3GS overbrengen? | swannie | Archief | 1 | 15-11-09 21:34 |
Mac OS X: Nieuwe Mac, kan geen muziek overbrengen van iTunes naar iPhone | surfslee | iTunes | 1 | 20-10-09 21:37 |
Uploaden files naar iphone | irow | iPhone algemeen | 4 | 20-02-08 22:50 |
Windows: Files naar Iphone | Paz | Desktop-applicaties | 3 | 11-11-07 19:28 |
|
|