Geen geluid telefoontoetsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg opeens geen geluid meer als ik de telefoontoetsen gebruik. Ook de bekende toetsenbordgeluiden hoor ik niet meer. Bij instellingen staan ze wel aan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen geluid telefoontoetsen
Ik krijg opeens geen geluid meer als ik de telefoontoetsen gebruik. Ook de bekende toetsenbordgeluiden hoor ik niet meer. Bij instellingen staan ze wel aan. Alle overige geluid werkt wel. Geprobeert fabrieksinstellingen te resetten. Heeft geen resultaat.
Wie kan mij verder helpen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoor je de geluiden nog wel door je hoofdtelefoon? Als dat het geval is kan het zijn dat de schakelaar die de hoofdtelefoon stekker detecteerd is blijven hangen. Probeer dan de hoofdtelefoon stekker er een paar keer in en uit te halen. |
|
||||
|
||||
Mute staat goed en over de koptelefoon ook geen geluid. Voor alle duidelijkheid, alle andere geluid werkt gewoon goed (Youtube, ipod). Alleen de telefoontoetsen niet. Ook de nieuwe versie van Iano geeft geen geluid. Heb ik weer uninstalled maar dat helpt ook niet.
|
|
||||
|
||||
Opgelost. Volumebooster 1.1.3 van iclarified in installer geinstalleerd en Bob' your uncle.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|