iphone-probleem HELP? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds gisterenavond heb ik plots een iphone voor blinden of slechtziende. Alles is tot driemaal vergroot en als je een app aanvinkt doet hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone-probleem HELP?
Beste,
Sinds gisterenavond heb ik plots een iphone voor blinden of slechtziende. Alles is tot driemaal vergroot en als je een app aanvinkt doet hij deze wel open maar past het gezichtsveld niet aan binnen het scherm. Met twee vingertoppen inzoomen werkt niet. Kan iemand mij hier mee helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
dubbel tikken met drie vingers en vervolgens via instellingen | algemeen | toegankelijkheid zoomen uit zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3g probleem | gogo49 | iPhone algemeen | 3 | 09-12-10 21:08 |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
iphone probleem | dennis9920 | iPhone algemeen | 2 | 08-02-08 23:15 |
|
|