iphone - verspringt meermaals discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn Iphone verspringt voortdurend tussen weinig bereik naar no service. Daarjuist manueel een provider gezocht. Hij vond even mobistar; maar enkele seconden erna stond hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone - verspringt meermaals
Mijn Iphone verspringt voortdurend tussen weinig bereik naar no service. Daarjuist manueel een provider gezocht. Hij vond even mobistar; maar enkele seconden erna stond hij weer op 'no service'.
Nu staat hij er al een tijdje op... Ik kan dus niet bellen; andere dingen werken wel. Ik heb al wat gesurfd maar kon nog nergens dè oplossing vinden... Iemand die weet hoe het komt? Ik heb dit al een hele tijd; dus op verschillende plaatsen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt de volgende dingen doen (in volgorde van 'gemak'):
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
datum verspringt een dag verder | uhans | iPhone algemeen | 1 | 27-09-10 10:33 |
icoontje op springboard verspringt | watch_ml | iPhone algemeen | 3 | 29-09-08 17:13 |
Mail verspringt naar Springboard binnen 1 seconde | basbas | iPhone algemeen | 19 | 15-04-08 22:09 |
|
|