Iphone - blokeert paar seconde discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Het zit zo namelijk wanneer ik klaar ben met een telefoon gesprek, dan druk ik op afsluiten om mijn gesprek te beeindigen en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi iedereen,
Het zit zo namelijk wanneer ik klaar ben met een telefoon gesprek, dan druk ik op afsluiten om mijn gesprek te beeindigen en daarna blokeert mijn gsm 3-5 seconde. Nadien wordt het dan normaal, maar ik besef ook dat mijn iphone trager is geworden. Kan ik er iets aan doen? ( mijn iphone 4 4.2.1 is niet gejailbreakt ) ter info.. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel applicaties heb je open staan als je dubbelklikt op de homeknop? Sluit die allemaal en doe evt. nog een harde reset.
|
|||
|
|||
![]() Ik gebruik weinig tot geen apps, ik zal een harde reset is uitproberen.
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone4] USB reset om de 2 seconde | Bloodmonk | iPhone algemeen | 3 | 11-01-11 22:15 |
Vodafone gaat weer afrekenen per seconde | zuiderwind | Vodafone | 1 | 22-11-10 17:29 |
Betalen per seconde? | wouter2190 | T-Mobile | 2 | 29-08-10 03:44 |
Video opnemen met hogere frames per seconde | mamutskywalker | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 25-09-08 16:05 |
|
|