iphone op zwart. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo vraagje..... ben best wel ervaren iphone gebruiker maar er overkomt me iets waar ik echt geen raad mee weet. ik heb een iPhone4 32gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone op zwart.
Hallo vraagje..... ben best wel ervaren iphone gebruiker maar er overkomt me iets waar ik echt geen raad mee weet. ik heb een iPhone4 32gb ios 4.1 met untethered jb. nu is mn tel helemaal uit en met geen mogelijkheid aan te krijgen. home en on/off button lukt niet en wordt ook niet gezien door mn pc dus ook niet in itunes. ik kan dus helemaal niks op het moment. alles geprobeerd denk ik. iemand suggesties behalve terug naar de winkel?? moet toch wel op te lossen zijn??? alvast heel erg bedankt voor evt moeite
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
DFU (wiki), probeer dat eens
|
|
||||
|
||||
Hang hem voor langere tijd aan de stroom (220). Komt vaker voor dat er dan na een aantal uren ineens weer leven in komt. Onverklaarbaar maar waar.
|
|||
|
|||
iphone op zwart
hallo iedereen,
sinds heden ochtend is ook mijn iphone op zwart, is hier een oplossing voor. groet |
|
|||
|
|||
als je nou slim bent probeer je eerst wat hier boven staat voor je gaat posten
|
|||
|
|||
Heyhey mijn iPhone doet het weer helemaal. Onbegrijpelijk... Heb helemaal niks gedaan behalve even een paar uur met rust laten. Wel bedankt allemaal voor jullie reacties....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
Zwart eindelijk echt zwart met iPhone 4 | S¡mon | iPhone algemeen | 2 | 31-07-10 02:36 |
|
|