Photos van contacten backuppen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil naar 1.1.4 gaan maar ik had graag alle foto's van mijn contacten ergens willen backuppen. ik bedoel dus de fotos die op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Photos van contacten backuppen
Hallo,
Ik wil naar 1.1.4 gaan maar ik had graag alle foto's van mijn contacten ergens willen backuppen. ik bedoel dus de fotos die op het volledige scherm komen te staan niet die kleine avatars. Wie iemand hoe ik hiermee moet beginnen ?
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste paar updates (1.1.2 -> 1.1.3 -> 1.1.4) gewoon mijn contacten gesynchroniseerd vanuit iTunes/Outlook -en ben nooit een foto kwijtgeraakt. Kortom: staan je contacten mét foto in Outlook, dan zou dat voldoende moeten zijn.
|
||||
|
||||
yup staan er allemaal in
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon | ujjain | iPhone algemeen | 7 | 23-01-10 14:36 |
Windows: Contacten verwijderen/backuppen | sjowol | iTunes | 25 | 03-01-10 19:29 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|