Draaien beeldscherm doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 4g heeft een mankement en ik weet niet wat ik nu het beste kan doen. Vandaar dat ik het hier probeer! Toen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Draaien beeldscherm doet het niet meer
Hallo,
Mijn iPhone 4g heeft een mankement en ik weet niet wat ik nu het beste kan doen. Vandaar dat ik het hier probeer! Toen ik het toestel kreeg, draaide het beeldscherm prima mee. Echter liep hij na een week of twee telkens vast en daarna draaide het beeldscherm niet meer mee! Toen heb ik heb (geloof ik) alles gereset en de versie 4.2.1 erop gezet. Ik ben echt een leek wat dit aan gaat. Wel heb ik gecontroleerd of de lock wel uitstaat, en dat doet ie . Ik hoop dat iemand me kan helpen! Mijn trilfunctie doet het trouwens ook niet meer, maar heb gelezen in een ander topic hoe ik dat kan proberen te verhelpen. Dat ga ik nu eerst proberen! Groetjes, Anna |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou, mijn trilfunctie doet het alleen nog als de telefoon plat ligt of ondersteboven staat... Draaien beeldscherm deed het na de recovery vijf minuten. Toen liep alles weer vast en deed de telefoon eerst maar tien minuten niks. En nu draait 'ie weer niet meer! Yessss... En ohja, hij loopt constant vast..
|
Labels |
beeldscherm, draaien, vastlopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Doet het niet meer. | jeske77 | Unlock | 2 | 25-10-10 12:15 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
Beeldscherm doet niets meer! | barry-tje | iPhone algemeen | 5 | 08-03-08 18:04 |
|
|