scherm op zwart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben aan het bellen en dan springt het scherm op zwart dat is logisch maar hoe kan ik het uitstellen ivm sommige bedrijven die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm op zwart
Ik ben aan het bellen en dan springt het scherm op zwart dat is logisch maar hoe kan ik het uitstellen ivm sommige bedrijven die ik bel en dan moet ik een 1 of een 2 indrukken. alvast bedankt
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
mmm...
als het goed is en je haalt de telefoon weer van je oor, moet je scherm weer verschijnen en dan kan je "toetsenbord" aan klikken...
|
|
|||
|
|||
Nee dat is het hem juist dat gebeurt niet.
|
|
|||
|
|||
het kan een paar seconden duren, maar weet wel zeker dat je je vinger niet bij de speaker bovenin je telefoon houdt, een case hieroverheen kan het zelfde effect geven... als je kijkt bij de link die ik heb toegevoegd kun je zien dat er 3 sensoren zitten, 1 hiervan zorgt dat je scherm op zwart gaat als er iets overheen zit, dus zorg dat daar dan niks overheen zit
http://img254.imageshack.us/img254/4...rrows63ot5.jpg laat even weten of dit hielp of niet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwart scherm | harrieke | iPhone algemeen | 2 | 30-04-11 18:01 |
Zwart scherm | oliv4r | iPhone algemeen | 18 | 18-02-11 10:25 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
zwart scherm help! | valiechemicalie | Archief | 2 | 29-02-08 00:11 |
Zwart scherm!!! | Robert80nl | iPhone algemeen | 8 | 15-01-08 13:56 |
|
|