zwart scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik heb een vraag aan jullie ik ben in het bezit van van een iphone 3gs 32gb deze is een week of 10 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zwart scherm
beste mensen,
ik heb een vraag aan jullie ik ben in het bezit van van een iphone 3gs 32gb deze is een week of 10 geleden in het water gevallen. ik hem toen meteen uit gezet en open gemaakt en goed laten drogen. nu is het zo dat eigenlijk vanaf het begin dus na het drogen, de iphone goed werkte op de verlichting na. Nu zo'n 10 weken verder te zijn dacht laat ik er eens een nieuwe lcd in zette zo gezegd zo gedaan alleen helaas nog geen licht in mijn scherm. heeft iemand enig idee wat dit dus nu wel kan zijn??? Even nog voor de duidelijkheid de iphone functioneert verder 100% alles werkt. ik hoor het wel van jullie alvast bedankt. gr harrie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone aan pc aansluiten en kijken wat die doet vindt iTunes de iPhone dan ff herstellen (werkte bij mijn vriend)
|
|
|||
|
|||
hoi bedankt voor je tip ik heb het geprobeerd maar helaas zonder succes
toch bedankt voor het mee denken gr harrie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm op zwart | deschilder | iPhone algemeen | 3 | 23-03-11 00:48 |
Zwart scherm | oliv4r | iPhone algemeen | 18 | 18-02-11 10:25 |
bij bellen scherm zwart, blijft zwart als ik klaar ben, wat is er mis? | superzemie | iPhone algemeen | 1 | 25-10-10 13:04 |
zwart scherm help! | valiechemicalie | Archief | 2 | 29-02-08 00:11 |
Zwart scherm!!! | Robert80nl | iPhone algemeen | 8 | 15-01-08 13:56 |
|
|