Computer valt uit waneer ik iphone aansluit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vermoed dat het inderdaad de leeftijd van je pc/hardware is die dit veroorzaakt. Je zult bijv. geen USB 2.0 hebben, hoeveel intern geheugen heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik vermoed dat het inderdaad de leeftijd van je pc/hardware is die dit veroorzaakt. Je zult bijv. geen USB 2.0 hebben, hoeveel intern geheugen heeft ie, enz. Even geduld tot je laptop gerepareerd is, vermoed ik...
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de reactie! |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem als iedereen hier. Ik heb echt al ontzettend veel uitgeprobeerd, maar snap er niks van. Het heeft inderdaad te maken met mijn webcam, ingebouwd. Dat ***** ding gebruik ik toch nooit... Maargoed... wie kan me helpen? Mijn ipod touch krijg ik niet meer aangesloten aan mijn pc, want dan valt die meteen uit. Zou de uitleg iets concreter kunnen zijn, want sommige beschrijving is met zoveel computertaal omschreven dat ik er niks van snap... hehe Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt mensen!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
das dus wel minder, iemand enig idee hoe we dat kunnen oplossen of waar het aan zou kunnen liggen?! Thanks guys!!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
probleem crash ACER laptop bij aansluiten Iphone
Knuffie zegt dat bij uitvoeren van "mijn" procedure, er geen geluid meer is. Had dit ook voor en opgelost door alle geluidsdrivers/(Realtec etc ..) tijdelijk uit te schakelen. Heb nu geen ACER meer om de details mee te geven.
Wat ik er mij nog van herinner is dat je in Apparaatbeheer alle geluidskaarte/drivers enz... tijdelijk moet uitschakelen ( dus niet verwijderen), vooraleer je de Iphone aansluit want Itunes neemt blijkbaar ook de controle over de geluidsdrivers over; Als je dan de Iphone aansluit krijg je wel een melding in Itunes dat er een probleem is met het geluid maar dat kan je negeren. Na het syncen en afkoppelen en uitvoeren van procedure hernoemen driver, de geluidsdrivers terug inschakelen. In het slechtste geval de drivers opnieuw installeren via Apparaatbeheer. Blijkbaar is het probleem altijd terug hetzelfde: Itunes gebruikt zijn drivers om de USB interfaces ( voor beeld & geluid) van ACER aan te sturen en blijkbaar zijn die niet compatible met de hardware op sommige ACER laptops. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bereik valt weg waneer gesprek gestart wordt (KPN) | Kiterzone | KPN | 23 | 18-06-10 00:45 |
Iphone valt uit | jk89 | iPhone algemeen | 0 | 14-11-09 19:39 |
iPhone valt uit | -jappo- | Archief | 5 | 25-05-09 20:09 |
iphone valt uit | mausie565 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-09 20:40 |
Iphone valt uit | Twoine | iPhone algemeen | 0 | 03-02-08 14:37 |
|
|