Screenprotector zit niet goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb laats dus een zagg invisible shield gekocht En die in de badkamer omdat daar geen stof ligt hij zat daarna goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Screenprotector zit niet goed
Hallo allemaal
Ik heb laats dus een zagg invisible shield gekocht En die in de badkamer omdat daar geen stof ligt hij zat daarna goed ondanks dat er boven steeds een beetje los ging Ging ik gister naar een feestje iedereen zat aan mijn iphone en zo ook met vette vingers kijk ik vanochtend naar mijn iphone licht de screenprotector aan de zijkand los:eek: Ik druk hem weer vast gaat die weer los twee foto,s Wat kan ik hier aan doen en weten jullie in de buurt van deventer een winkel waar een screenprotector kan laten plakken Ik wacht ssnel op jullie antwoorden M.V.G DJxReventon
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij de bodyguardz zitten er 2 in het pakket.ik weet niet of zagg er ook 2 levert.
Is het er een die je nat aan moest brengen? Zo ja kun je proberen het lsse gedeelte nat te maken en vast te plakken. Als het een wet apply is kun je hem er af halen afspoelen en opnieuw aanbrengen.....hier heb ik geen efvaring mee en of dit echt netjes mogelijk is...geen idee. |
|
||||
|
||||
Bij de Zagg zit er eentje bij
en ik ga hem denk ik laten aanbrengen bij een een winkel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed | thereal | iPhone algemeen | 5 | 10-11-08 11:44 |
Spiegel screenprotector, goed? | Drinkyoghurt | iPhone accessoires en onderdelen | 71 | 27-06-08 17:15 |
|
|