iPod doet het niet meer, blijft respringen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPod touch 2g 8gb , doet niks behalve respringen, hij draait op ios 4.2.1 met greenpoison jailbreak. Hulp aub....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod doet het niet meer, blijft respringen
Mijn iPod touch 2g 8gb , doet niks behalve respringen, hij draait op ios 4.2.1 met greenpoison jailbreak. Hulp aub.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat had ik ook met mijn iPhone na dat ik een verkeerde tweak had geinstaleerd. Bij mij na 3 keer respringen kwam die in safemode en heb ik de verkeerde tweak verwijderd
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Alsjeblieft
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch doet het niet meer.... | timmiex | iPhone algemeen | 12 | 20-05-11 23:24 |
Me Ipod doet het niet | WilshereTopTalent | Jailbreak apps en thema's | 15 | 05-04-11 21:14 |
Intelliscreen blijft respringen | WNTR | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-10-10 22:19 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Helf van het scherm doet het niet meer... | licious | iPhone algemeen | 6 | 20-05-08 19:37 |
|
|