firmware 4.3.3 bijwerken lukt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is goed mogelijk. Vooral het terug zetten van de reservekopie kost redelijk wat tijd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is goed mogelijk. Vooral het terug zetten van de reservekopie kost redelijk wat tijd.
|
|
|
|||
|
|||
hartelijk dank alvast ik zal het gaan proberen ik laat wel wat horen als het lukt of juist niet.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 juni 2011 om 09:16 ---------- het probleemus juist ontstaan door dat ik jailbreak had en in safe mode ging wanneer ik een thema ging toepassen en begon het irrtand te vinden en toen besloot ik het te herstellen en nu wanneer het zich gaat herstellen blijft vast zitten wanneer hij iets over de helft is geladen Afb. apple logo met er onder laadbalk. |
|
|||
|
|||
Becksteen bedankt. Heeft mij uit de brand geholpen. Thanks!
|
|
|||
|
|||
Graag gedaan!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Firmware 4.2.1 herstellen lukt niet via Tinyumbrella | The Raptor | Jailbreak | 5 | 28-03-11 19:21 |
Windows: Itunes Ipad bijwerken lukt niet | iphonerke | iTunes | 0 | 19-03-11 22:06 |
iPhone: 3gs firmware 3.0 jailbreaken lukt niet meer? | Greenfield82 | Jailbreak | 11 | 23-09-09 22:34 |
jailbreak iphone 3g firmware 2.2.1 lukt niet bepaald!! | msterren | Archief | 1 | 03-06-09 14:12 |
Windows: Bijwerken firmware naar 2.2.1 'geen internet' | Netepok | iTunes | 0 | 02-02-09 18:04 |
|
|