//

iphone 4 met 3G ?

iphone 4 met 3G ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben een nieuw iPhone liefhebber, weet iemand of de iPhone 4 standaard 3g heeft en zo ja kan/moet ik dit zelf inschakelen? moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-06-11, 17:15
HennyS HennyS is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard iphone 4 met 3G ?

hallo ik ben een nieuw iPhone liefhebber, weet iemand of de iPhone 4 standaard 3g heeft en zo ja kan/moet ik dit zelf inschakelen?

moet ik mijn abonnement aanpassen?


graag hoor/zie ik jullie reacties tegemoet.

groetjes
Henny
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-06-11, 17:21
Trash Trash is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 10
Standaard

Ja, de iPhone 4 heeft standaard 3G. 3G is een techniek van internet via het mobiele netwerk (zodat je dus overal kan internetten). Hiervoor zul je bij je provider wel een abonnement afsluiten met internet erbij. 3G staat standaard aan.

edit: als je geen abonnement neemt met mobiel internet is er kans dat je iPhone alsnog op internet gaat en dan kan heel duur worden. Als je nog geen abonnement hebt met mobiel internet raad ik je aan om mobiel internet even uit te zetten bij Instellingen>Netwerk>Mobiele data
  #3  
Oud 05-06-11, 01:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HennyS Bekijk bericht
hallo ik ben een nieuw iPhone liefhebber, weet iemand of de iPhone 4 standaard 3g heeft en zo ja kan/moet ik dit zelf inschakelen?

moet ik mijn abonnement aanpassen?


graag hoor/zie ik jullie reacties tegemoet.

groetjes
Henny
Als je geen data aanschaft maar je opent ondertussen toch bv safari ofzo dan ga je je blauw betalen want dat noemen ze sessies die je gebruikt en telkens je safari opent en toedoet moet je betalen .

Als je wil surfen met je iphone dan moet je je data aboke bij je provider aanschaffen. Mss eens ten rade gaan bij welke provider je mss het beste af bent?
Onmogelijk ook te zeggen hoeveel jij zal verbruiken maar neem alvast meer dan 50MB (50mb is voor de meesten te weinig).
Denk er alvast goed over na zodat je geen foute keuze maakt maar een iphone hebben en geen data hebben is dangerous .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet Captain Krimson Overige providers Nederland 0 28-02-11 14:46
Alle iDevices: Jailbreak voor iPhone 3G en iTouch 2G met iOS4.1 met Redsn0w - Verzameltopic spysical Jailbreak 151 19-01-11 10:39
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps Shorty73 iPhone Apps 1 15-10-10 17:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:28.