Facebook crashed op iOS5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Andere ontwikkelaars al ervaring met iOS5 op de iPhone. Klopt het dat Facebook daarop niet opent? Edit: Never mind, na een herinstallatie van iOS5 met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Facebook crashed op iOS5
Andere ontwikkelaars al ervaring met iOS5 op de iPhone. Klopt het dat Facebook daarop niet opent?
Edit: Never mind, na een herinstallatie van iOS5 met backup werkt alles uitstekend. Laatst gewijzigd door markvwijnen; 07-06-11 om 13:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Thanks voor de edit, was eigenlijk wel benieuwd. Ik wil vanavond m'n iPhone updaten naar iOS 5, heb je nog problemen met andere apps?
Werken de populaire apps (whatsapp, camera+ enz) naar behoren? Hoor het graag, alvast bedankt!
|
|||
|
|||
Camera+ heb ik niet, maar heb sinds mn laatste herinstallatie geen enkel probleem ondervonden alles werkt heel fijn en soepel. WhatsApp, Facebook, GameCenter,iPc, etc.
|
|
|||
|
|||
ik wacht ook nog maar af, straks zijn er weer problemen. Daar heb ik dus geen zin in.
|
|
||||
|
||||
Bij mij heb ik het probleem met de Hyves App dat de knoppen bovenin na een maal gebruik niet meer reageren. Ook niet als je de app uit het multitaskbar afsluit.
En ik krijg soms dubbele thumbnails in de filmrol. Sommige apps crashen af en toe. Meer mensen die hier last van hebben? Facebook heb ik echter nog niet getest, zal het zo even doen =).
|
|||
|
|||
ik heb het ook atm. Alle non-standaard apps (games, facebook, whatsapp, zelfs twitter) werkt bij mij niet. Programma wil opstarten, maar ik wordt meteen gerevert naar het homescreen.
@markvwijnen na laatste herinstalatie zeg jij, maar is dat iOS4 of 5? Ik ga iig straks eens de iOS opnieuw instaleren. Even kijken of dat mischien helpt. |
|
|||
|
|||
ik heb nergens problemen mee, alleen met tweakers app, die crasht af en toe, verder werkt alles prime (facebook, whatsapp, buienradar, NU, etc)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms crashed | Artskeoh | iPhone algemeen | 0 | 08-12-10 22:09 |
Osfoora hd crashed | Neefdave | iPad algemeen | 6 | 26-08-10 22:49 |
|
|