Kan niet bij CloudMe registreren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij niet om bij Cloudme een free account te registreren. De knop "next" doet helemaal niets nadat ik alles heb ingevuld. Ik neem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet bij CloudMe registreren
Het lukt mij niet om bij Cloudme een free account te registreren. De knop "next" doet helemaal niets nadat ik alles heb ingevuld.
Ik neem aan dat ik bij email adres een bestaand en geldig email adres moet invullen en niet een @cloudme.com adres Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee, maar bij mij doet ie het ook niet, krijg steeds username is occupied, welke ik ook invul. en idd de next en/of sign up knop doet niks.
|
|
|||
|
|||
Is inmiddels gelukt. Blijven proberen en ineens werkte het.
|
|
|||
|
|||
Heb je dan je eigen mailadres ingevuld, of een @cloudme account?
Er staat dat je wel een mailaccount krijgt, maar krijg je die dan ook werkelijk? Ik zie nergens meer informatie. |
|
|||
|
|||
je eigen email adres. Je mail met je .cloudme.com adres kan je alleen lezen en versturen via de iCloud app opje iPhone of via www.cloudme.com op je desktop.
Live mail of exchange werkt dus niet met dit emailadres. Niet erg handig vind ik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Registreren voor beveiliging bij diefstal waar op Apple.com? | 800 | iPhone Navigatie | 5 | 03-05-11 19:42 |
Registreren bij itunes | arto | iPhone Apps | 2 | 30-12-10 08:40 |
iphone registreren via computer werkt niet | solange | iPhone algemeen | 15 | 28-06-10 18:12 |
iphone nummer bij registreren iphone | rik28 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-09 21:16 |
|
|