Exchange synct 'opeens' niet meer

Exchange synct 'opeens' niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in april mijn iPhone ingesteld om de mail en agenda van mijn Exchange server te halen. Dit syncen doet de telefoon 1x per ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 7 June 2011, 11:09
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 10 May 2011
Locatie: AALSMEER
Berichten: 2
Question Exchange synct 'opeens' niet meer

Ik heb in april mijn iPhone ingesteld om de mail en agenda van mijn Exchange server te halen. Dit syncen doet de telefoon 1x per uur (normaal). Tot vorige week zonder problemen. Zonder aanwijsbare reden wordt er geen mail meer gesynct. Heb geen updates gedaan of zo. Exchange mail werkt prima op mijn Windows PC. Exchange account verwijderd van iphone. Opnieuw ingesteld. Helaas, kan gegevens van server niet controleren. Lekker vaag. Gisteravond al 2 uur van alles geprobeerd maar nog zonder resultaat.

Wie heeft dit eerder meegemaakt? Wie heeft een tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 7 June 2011, 12:47
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 November 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen Stuur een bericht via Skype™ naar pdreissen
Standaard

Misschien gerelateerd hieraan: iOS 4.0: Exchange Mail, Contacts, or Calendars may not sync after update

Anders contact opnemen met je exchange admins misschien heb je geen mobile access meer binnen je account.
__________________
"Microsoft Products are Generally Bug Free"
-- Bill Gates
  #3  
Oud 7 June 2011, 14:06
» iPhone 3G 8GB [FW: 4.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 10 May 2011
Locatie: AALSMEER
Berichten: 2
Thumbs up Bedankt!

Bedankt voor je suggestie maar helaas lukt het niet. Onder settings/general kom ik geen menu 'profile' tegen zoals de oplossing op de website suggereert. Kan ook nergens anders iets over time out vinden op mijn iPhone.

Bedankt iig voor je moeite!!

Ik sta open voor meer suggesties ...
  #4  
Oud 7 June 2011, 15:16
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0 Beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 14 November 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen Stuur een bericht via Skype™ naar pdreissen
Standaard

Menu profile zie je ook niet als er geen profiel is ge´nstalleerd zover ik weet. Even goed lezen het is de bedoeling dat je dat profiel installeert.
Daarbij zou ik eerst even checken met je Exchange admin. Het kan best zijn dat ze mobile access hebben uitgeschakeld voor je account, voordat je onnodig verder zoekt.
  #5  
Oud 7 June 2011, 18:03
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 June 2011
Berichten: 7
Standaard exchange account

Ook ik ondervind problemen met exchange account. Nadat ik alle gegevens ingevoerd heb blijf ik een melding ontvangen dat mijn wachtwoord onjuist is. Heb iPhone al gereset en ben inmiddels uren bezig met sites te zoeken die mij verder kunnen helpen maar helaas. Zelfs met het installeren van een ondertekend configuratieprofiel is het probleem niet verholpen. Wie kan mij helpen?
  #6  
Oud 16 June 2011, 21:33
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 1 Wi-Fi +3G 32GB [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 29 February 2008
Berichten: 2
Standaard Exchange account

Ha Carola, ik weet niet of je al een oplossing gevonden hebt maar ik had van de week hetzelfde probleem en heb mijn wachtwoord op de computer veranderd en aangepast in mijn exchange account. Daarna werkte alles weer
Succes!
  #7  
Oud 18 June 2011, 20:25
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 32GB (Zwart) [FW: 4.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 7 June 2011
Berichten: 7
Standaard

Hallo Kiek,

Dank voor je antwoord. Het probleem lag bij mij in de gebruikersnaam. Dacht dat ik mijn eigen naam daar wel kon zetten ipv. het email adres, maar niet dus.... Na alles goed gezet te hebben werkte het weer en ook de mail kwam binnen!! Voor het resetten van mijn telefoon lukte dit niet en kreeg ik alleen de agenda op mijn iPhone. Nu heb ik meerdere email adressen geinstalleerd via exchange en het werkt perfect!
gr.
Reageren

Labels
exchange, mail, probleem, sync


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone synct niet meer coltrane iTunes 0 7 August 2010 22:42
Iphone synct niet meer met 8,1 AndyMan8 Archief 6 15 March 2009 00:21
1.1.4 Synct niet meer met Agenda Outlook laurensvos iTunes 0 12 February 2009 16:15
Address Book synct niet meer Dwevbob iTunes 2 24 March 2008 12:16
Adresboek synct niet meer madmark iPhone algemeen 2 29 January 2008 00:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:17.