Iphone 3(GS) behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb mijn iphone 3GS laten vallen, GELUKKIG doet hij het nog, alleen is mijn behuizing in stukken gescheurd. weet iemand waar ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3(GS) behuizing
hallo,
ik heb mijn iphone 3GS laten vallen, GELUKKIG doet hij het nog, alleen is mijn behuizing in stukken gescheurd. weet iemand waar ik een nieuwe behuizing kan kopen? ik heb een iphone 3GS 16GB (wit) kan ik daar dan ook een zwarte achterkant op doen? of een achterkant van een iphone 3G een vriend van me wil mij zijn achterkant verkopen maar die heeft 32GB, is dit een probleem? het liefste heb ik er gewoon een met 16GB (zwart), weet iemand hoe ik hieraan moet komen? mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
De 3g behuizing past ook Opde iphone 3gs en als je een achterkantje moet even op marktplaats kijken en een handleiding vind makkelijk op google of ifixit.com succes
|
|
|||
|
|||
op marktplaats heb ik al gekeken,
allerlei covers, maar geen echte originelen behuizing. |
|
|||
|
|||
ik heb nu de achterkant besteld,
morgen in huis, nu heb ik gehoord dat 'even een achterkantj verwisselen' bij de iphone niet zo makkelijk is... kan ik dit door iemand anders laten doen? mvg, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone behuizing vervangen | Fulmaster | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 09-05-11 13:01 |
iphone behuizing | Kettingzaag | iPhone algemeen | 4 | 18-04-09 02:26 |
stukje uit behuizing iPhone 3G (ervaring?) | desonnaville | iPhone algemeen | 4 | 29-01-09 17:35 |
|
|