iPhone 4G geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Appel eters Ik heb daarnet een melding gehad van geen geluid of een storing kon het niet zo snel zien, omdat ik snel op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4G geen geluid
Beste, Appel eters
Ik heb daarnet een melding gehad van geen geluid of een storing kon het niet zo snel zien, omdat ik snel op oke had gedrukt ik hoor geen geluiden meer in de iphone. wel de beltonen maar geen toets geluiden, als ik bel dan hoor ik de persoon niet aan de andere kant , maar die persoon wel ik kan alleen maar horen als ik de luidspreker aanzet. Specs. Iphone 4 32 gb iOS : 4.3.3 (8J2) Jailbreak, Ja Restore, ( Nog niet gedaan ) kijken of er andere oplossingen aanwezig zijn. ( excuses voor de slechte nederlands. ) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mtawolf
had paar dagen geleden zelfde probleem zomaar uit het niets. herstellen,nieuwe firmware 4.3.3 hielp ook niet,weer gedowngrade naar 4.2.1 hielp ook niet, uiteindelijk bleek het in de koptelefoon aansluiting te zitten! want via koptelefoon hoorde ik wel alles. na een x aantal keer in en uitpluggen had ik weer geluid! (gelukkig!) misschien helpt dit bij jou ook ! suc6 rob |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone 4 geen geluid | remsy | iPhone algemeen | 2 | 08-02-11 20:55 |
Geen geluid iPhone 3G | jessebes | iPhone algemeen | 1 | 04-10-10 18:32 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|