VGA-adapter i.c.m. Ipod Touch 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte iPod Touch 3G op 4.3.3 De VGA-adapter officieel alleen voor de iPads, iPhone 4 en iPod Touch 4. Nu heb je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
VGA-adapter i.c.m. Ipod Touch 3G
Ik heb een gejailbreakte iPod Touch 3G op 4.3.3
De VGA-adapter officieel alleen voor de iPads, iPhone 4 en iPod Touch 4. Nu heb je allemaal packages in cydia zoals display out enzovoorts. Is het mogenlijk met die packages (of iets anders) het mogelijk te maken om een VGA-adapter toch te laten werken? (voor de mensen die niet weten waar ik het over heb: Apple.com M.v.g. P1nGu1n |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik heb dezelfde vraag, Is er al een antwoord op???
|
|
|||
|
|||
Ik heb een paar Cydia app's voor je opgezocht misschien dat je deze even moet proberen.
DisplayOut van BigBoss. Display Mirroring van ''. TVOut ook van Bigboss. Misschien dat je deze even kan proberen? |
|
|||
|
|||
Nee, helaas heb ik hier nog geen antwoord op.
Ik heb nog geen VGA-kabel aangezien ik geen 30 euro uit wilde geven voor uit wat niet werkte, dus ik heb de mogelijkheid niet om de tweaks te testen. Misschien dat @flipsonsong dat wel zou kunnen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Want mijn monitor heeft VGA en geen Composit-ingang. |
Labels |
ipod touch vga adapter |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth probleem VW touch adapter | kouwie | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 27-05-11 16:15 |
iPad 5.1 geluid v/s VGA adapter | CliffordEJ | iPad algemeen | 2 | 19-10-10 15:22 |
Ipad Dock icm VGA adapter | nick007 | iPad algemeen | 5 | 27-07-10 18:50 |
ipod iphone adapter | Leonk | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 23-04-09 12:49 |
iPod adapter geschikt voor iPhone? | Switch | iPhone accessoires en onderdelen | 17 | 03-04-08 08:54 |
|
|