//

Onderkant touchscreen werkt niet meer..

Onderkant touchscreen werkt niet meer.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een paar dagen geleden van mijn iphone 3g de digitizer vervangen, ik dacht alles gedaan te hebben zoals het moest maar nadat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-11, 15:25
Dondiego Dondiego is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 1
Standaard Onderkant touchscreen werkt niet meer..

Ik heb een paar dagen geleden van mijn iphone 3g de digitizer vervangen, ik dacht alles gedaan te hebben zoals het moest maar nadat ik de tel weer in elkaar had gezet deed de onderkant van het touchscreen het niet meer. Het gaat om ongeveer 1 cm vanaf de onderkant, dus ik kan precies men slide to unlock button niet 'sliden' xD.. Ik heb echt al alles geprobeert 3x gerestored maar niks wil helpen. Iemand een oplossing zonder dat ik mijn iphone hoef weg te brengen? (Het ligt overigens niet aan de digitizer want die heb ik op een andere iphone geprobeert en daar werkt ie helemaal:S)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
onderkant touch screen werkt niet meer grevend iPhone algemeen 2 14-11-11 18:39
Onderkant TouchScreen doet het niet moessi iPhone algemeen 1 14-10-10 21:30
Touchscreen werkt niet meer :S Buffalo iPhone algemeen 8 19-08-09 10:25
Onderkant 'springboard' werkt niet meer dinando iPhone algemeen 0 25-09-08 21:11
Touchscreen werkt niet meer Hesselk Archief 0 25-05-08 11:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.