windows7 en iphone4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi daar . kan me iemand iets meer uitleg geven (dan die menneer van de apple store in genk) waarom mijn laptop met windows 7/laaste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
windows7 en iphone4
hoi daar .
kan me iemand iets meer uitleg geven (dan die menneer van de apple store in genk) waarom mijn laptop met windows 7/laaste versies van itunes/ en nog vele update's en opnieuw en opnieuw, mijn iphone4 niet vindt. nog niet eens bij aparaatbeheer. nog niet eens een klick van de usb poort laat staan dat itunes opstart. een andere iphone4 aan mijn laptop en hup daar in itunes , mijn iphone4 aan een andere laptop ( met windows 7) en hup daar is itunes . tijdens jb heel even Laatst gewijzigd door wintenf; 04-07-11 om 23:29. Reden: het probleem is opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer een andere kabel en ook even proberen in alle usb poorten te doen kan zijn dat er een defect is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Probleem met sync Itunes10 - Outlook 2007 - Windows7 | boekmij | iTunes | 2 | 14-09-10 20:25 |
iPhone 4 wordt niet herkend door Windows7 | dfenzz | iPhone algemeen | 0 | 26-08-10 09:29 |
iPhone, Bluetooth en Windows7 | HIgHer | iPhone algemeen | 3 | 24-05-10 23:58 |
Windows7 herkent mijn iPhone niet, iTunes wel. | Birdieman1 | iTunes | 31 | 09-05-10 17:31 |
Jailbrake op windows7 | Pauluss | Archief | 1 | 12-07-09 10:37 |
|
|