iPhone loopt vast tijdens recovery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een groot probleem met mijn iPhone 4 (4.3.3)... Tijdens recovery/herstel loopt hij net voor het einde vast. Als ik met redsn0w probeer om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone loopt vast tijdens recovery
Ik heb een groot probleem met mijn iPhone 4 (4.3.3)...
Tijdens recovery/herstel loopt hij net voor het einde vast. Als ik met redsn0w probeer om hem opnieuw te jailbreaken dan stopt de installatie na ongeveer 10% en gebeurd er niks meer. Ik heb geprobeerd om het te herstellen met Fixrecovery, maar dit was tevergeefs. Heeft iemand misschien een tip wat ik het beste zou kunnen doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone loopt vast tijdens controleren herstel | mlzdus | iPhone algemeen | 0 | 19-10-10 22:52 |
iPhone 3G data backuppen via recovery mode (loopt vast bij opstarten) | mohf | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 00:40 |
iPhone loopt vast tijdens de backup | Superwurm | iPhone algemeen | 1 | 24-08-10 01:47 |
iPhone loopt vast tijdens of na bellen | Linkerpink | iPhone algemeen | 2 | 17-07-10 21:46 |
Iphone loopt vast tijdens het opstarten! | Mirrage | Archief | 7 | 31-07-08 00:49 |
|
|