Garantie via apple site discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb de garantie van apple aan gevraagd via hun site. Mijn iPod syncd niet meer goed. Hij stopt bij stap 2. Herstellen heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Garantie via apple site
Hallo,
Ik heb de garantie van apple aan gevraagd via hun site. Mijn iPod syncd niet meer goed. Hij stopt bij stap 2. Herstellen heeft ook geen zin. Ik heb een pakketje thuis gestuurd gekregen met daarin een envelop, doosje en luchtkussentjes om mijn ipod touch in te doen. Ik kan mijn ipod dus gratis terug sturen naar apple en kijken zij of ze het kunnen repareren. Mijn vraag was hoe lang zal dit gaan duren voordat ik mijn ipod terug heb? Kan ik niet beter naar de saturn gaan? Heb tenslotte garantie van 1 jaar van apple zelf. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overzicht op apple site | Mr.Bluestar | Koopinformatie Nederland | 4 | 21-03-11 15:33 |
Service en Reparatie (apple site) | dedafmonteur | iPhone algemeen | 9 | 11-01-11 10:33 |
Fout apple site | bako | Chat en geruchten | 4 | 19-09-10 20:05 |
garantie apple vochtschade ?? | ReneK | iPhone algemeen | 0 | 13-09-10 16:41 |
Apple developer site 'offline' | Malork | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 14-04-09 16:22 |
|
|