iPhone 4 reageert niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 4 blokkeerde gisterenavond plots bij het unlocken van het scherm en staat nu nog steeds zo. Ik deed net een harde reset (stand-by ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 reageert niet meer
Mijn iPhone 4 blokkeerde gisterenavond plots bij het unlocken van het scherm en staat nu nog steeds zo. Ik deed net een harde reset (stand-by + thuisknop) en het scherm werd zwart, ik probeerde hem trg op te starten en nu blokkeert hij op het Applelogo.
iTunes meldde eerst dat er geen verbinding mogelijk was omdat er een foute reactie kwam van de iPhone. Nu krijg ik de melding "iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone omdat deze met een toegangscode is beveiligd, u moet deze code invoeren op de iPhone voordat deze met iTunes gebruikt kan worden." De iPhone reageert niet dus ik kan die code ook niet invoeren Enige hulp? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een recente back-up van je iPhone ?
|
|||
|
|||
dfu
Stap een
Open iTunes en sluit de iPhone aan. Stap twee Houd de Home-knop en de Sleep / Wake-knop op hetzelfde moment in. Stap drie Laat precies na 10 seconden los van de Sleep / Wake-knop. Houd de home-knop ingedrukt totdat je iTunes verschijnt en een bericht toont dat hij een iPhone in recovery mode detecteerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone reageert niet meer! | job002 | iPhone algemeen | 24 | 08-01-12 15:45 |
iphone reageert niet meer | jeuky | iPhone algemeen | 3 | 16-07-10 22:02 |
Help Iphone reageert niet meer | Lisc | iPhone algemeen | 10 | 15-02-09 23:07 |
Iphone Reageert niet meer | Miichaelo0 | Archief | 2 | 17-08-08 01:03 |
iphone reageert niet meer | robinvel | iPhone algemeen | 0 | 13-08-08 18:44 |
|
|