Mail icoontje opent en sluit direct discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteravond heb ik een probleem met mijn Iphone4, op de springplank open ik mijn mail icoontje en na een seconde sluit hij gelijk weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail icoontje opent en sluit direct
Sinds gisteravond heb ik een probleem met mijn Iphone4, op de springplank open ik mijn mail icoontje en na een seconde sluit hij gelijk weer af.
Ik heb de laatste versie 4.3.3 Herstel van alle instellingen helpt ook niet, harde start ook niet wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer of een nieuwe synchronisatie het probleem oplost. Mocht dat niet het geval zijn dan denk ik dat er, gezien wat je al geprobeerd hebt, niks anders opzit dan een herstel.
iphone4, mail |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Instellingen opent en sluit?! | BASENL | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-06-10 16:32 |
Applicatie sluit direct af. | Lapswance | Jailbreak apps en thema's | 7 | 19-10-09 14:57 |
installer opent en sluit direct | BASVANDERHEIDEN | Archief | 4 | 22-07-08 02:32 |
klok + mail probleem (sluit direct af) | Fred. | Unlock [archief] | 4 | 07-02-08 23:41 |
Gmail sluit direct af | Sharky232 | iPhone algemeen | 1 | 18-01-08 02:45 |
|
|