iphone 4 home knop doet niet na opladen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iphone 4 home knop doet het niet na het opladen, meestel na 10/15 minuten van de stekker af is doet ie het wel weer, ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 home knop doet niet na opladen
iphone 4 home knop doet het niet na het opladen, meestel na 10/15 minuten van de stekker af is doet ie het wel weer, ik gebruik orginele apple opladers , dus daar licht het niet aan.
versie 4.3.3 jailbreak via redsn0w ik zou niet weten waarom hij dit dus doet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is inderdaad een maf geval, enige wat ik kan bedenken is dat de connector van de lader lichte sluiting maakt gezien de home button met 2 punten wordt aangedrukt op contactjes die er net boven zitten.
Laadconnector van de iPhone vervangen is niet zo spannend maar zou het gewoon laten zitten voor wat het is totdat het echt niet meer werkt. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een probleem met de home knop! na het opladen merkte ik dat de knop heel slecht reageert! het eerste wat ik dacht was inderdaad het opladen, maar gelijk dacht ik `dat kan niet` maar nu ik dit hier terugziet kan dat waarschijnlijk dus inderdaad!
Alleen de knop werkt nog steeds slecht! wat zou ik hieraan kunnen doen. Het is frustrerend om 4 a 5 keer op de knop te moeten drukken voordat de telefoon pas reageert! Bedankt vast! Iphone 4 zwart 16gb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Home knop werk niet altijd | Solari | iPhone algemeen | 7 | 13-03-13 08:55 |
Home button werkt niet tijdens opladen | bertbrutus | iPhone algemeen | 1 | 19-03-10 16:58 |
iphone home knop speaker oplaadingang microfoon werken niet | Diphone2 | iPhone algemeen | 3 | 13-12-08 20:08 |
Home knop werkt niet | jawoh | iPhone algemeen | 22 | 01-11-08 13:57 |
home-knop werkt niet (dringend!) | El_Rutgero | iPhone algemeen | 3 | 19-10-08 11:47 |
|
|