Gps in buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb alles uitgeshakkeld en toch een hoge tel rek, werkt gps dan nog wel? en gaat dit via m'n data limiet?. Dit was in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps in buitenland
Ik heb alles uitgeshakkeld en toch een hoge tel rek, werkt gps dan nog wel? en gaat dit via m'n data limiet?. Dit was in Berlijn en daar de 100% Berlijn gids gebruikt offline maar dus wel met gps. Hoe voorkom ik dit de volgende keer , alvast bedankt !!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
GPS maakt geen gebruik van data. Sommige apps die gebruik maken van GPS kunnen wel gebruik maken van een dataverbinding. Maar indien je dataroaming hebt uitgeschakeld kan er geen dataverbinding gemaakt worden in het buitenland.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS in het buitenland zonder kosten | Donstil | iPhone Navigatie | 19 | 29-10-10 22:24 |
Hardware: GPS in buitenland? | Denneke | iPhone Navigatie | 41 | 14-08-10 10:50 |
Wandelen met de GPS in het buitenland | srf0611 | iPhone Apps | 5 | 06-10-09 22:58 |
Buitenland: Bellen en GPS | Knipoog | Odido (T-Mobile) | 13 | 17-08-09 13:49 |
Software: GPS in het buitenland | Dutch_guy | iPhone Navigatie | 9 | 02-07-09 16:39 |
|
|