Mail ophalen iphone Imac discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, Mijn vrouw en ik hebben beiden een Iphone 3GS. Als we proberen mail op te halen kunnen een aantal dingen gebeuren. Als we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mail ophalen iphone Imac
Goede middag,
Mijn vrouw en ik hebben beiden een Iphone 3GS. Als we proberen mail op te halen kunnen een aantal dingen gebeuren. Als we eerst de mail ophalen op de Iphone, komt de mail ook binnen op de iMAc. Als we eerst de mail ophalen op de iMAc dan komt de mail niet binnen op de iphones. Als op een van de iPhones de mail wordt opgehaald en daarna op de andere, gebeurt er bij de tweede niets en op de iMAc komt de mail wel binnen. De instellingen op de iMAc staan op niet van de server verwijderen en op de IPhones nooit. Wie oh wie kan ons helpen? Bert PS op de iPad komt alles wel binnen.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat voor email is het?
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je reactie. Ik neem aan dat je bedoelt pop of imap. Hets is een pop account
|
|
|||
|
|||
Volgens mij moet je alles op imap zetten.
|
|
|||
|
|||
Dank je wel ga dat proberen.
|
|
|||
|
|||
Scubaman:
Op je imac je mail gewoon laten voor wat het is.. (wel kun je aanvinken dat mail nooit wordt verwijderd van de server). Op jullie iphones moeten jullie microsoft exchange aanvinken en daar de gegevens invoeren.. Heb ik ook gedaan en werkt als een zonnetje.. Mail op je iphone binnen en gelezen.. komt hij op je imac ook binnen alleen dan staat hij al als gelezen genoteerd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail ophalen | Rob. | iPhone algemeen | 10 | 30-08-10 13:51 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
iPhone traag na ophalen mail | MikMakMan | iPhone algemeen | 3 | 14-05-09 17:28 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
|
|