iphone start niet meer op discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, ik heb een vraag over mijn iphone misschien kan iemand mij helpen. me broertje heeft een paar dagen geleden zijn iphone proberen te jail ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone start niet meer op
Goedemiddag,
ik heb een vraag over mijn iphone misschien kan iemand mij helpen. me broertje heeft een paar dagen geleden zijn iphone proberen te jail breaken, maar nu start zijn iphone op en die je dat appeltje, die verandert in een doodkop, en dan blijft dat beeld zich vast houden, laatst bleef het 6 uur zo staan en toen ging het maar uit. hij wil niet meer opstarten. weet iemand hoe ik dit moet oplossen ? groetjes tom. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iPhone in recovery mode zetten en via iTunes herstellen naar originele firmware.
Als dat niet werkt kan je nog een stap verder gaan door hem in DFU mode te zetten en dan te herstellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) | Trax | iPhone algemeen | 15 | 24-11-12 13:37 |
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes | DirkDurver | Jailbreak | 3 | 09-08-10 21:14 |
iphone start niet meer op | MC-Auto | iPhone algemeen | 0 | 23-05-10 12:22 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... | Brianvdz | Archief | 1 | 27-10-08 13:46 |
|
|