iphone 4 vast na instalatie lockinfo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo na instalatie van lockinfo doet mijn iphone raar hij start op en soms kan ik dan niks met het touchscreen dan reboot hij zichzellf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4 vast na instalatie lockinfo
hallo
na instalatie van lockinfo doet mijn iphone raar hij start op en soms kan ik dan niks met het touchscreen dan reboot hij zichzellf als ik dan wel de touch kan gebruiken kan ik mijn pin invoeren en dan komt de melding om lockinfo te gebruiken ga naar instellingen ik kan dan geen gebruik meer maken van de touch dan na 2 min reboot hij weer en begint het verhaal weer van voor af aan restore kan ook niet krijg dan de melding "update server could not be contacted iemand een idee kan nu niks meer met me iphone |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia | macthijn | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-08-10 11:33 |
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 | Zaanster | Archief | 1 | 08-04-10 21:19 |
instalatie app | rwmacfan | Archief | 1 | 07-03-10 02:03 |
Iphone doet raar na instalatie Flashlight | RVD | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-07-09 23:32 |
Instalatie monkeybal | Nofx | Archief | 3 | 04-08-08 17:10 |
|
|