geen deactivatie knop redsnow discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen ik hoop dat iemand mij kan helpen ik wou mijn iphone activeren via redsnow alles lukte perfect maar op een gegeve moment kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen deactivatie knop redsnow
hey iedereen ik hoop dat iemand mij kan helpen
ik wou mijn iphone activeren via redsnow alles lukte perfect maar op een gegeve moment kan ik de "deactivation button " niet aanvinken ... open cydia staat wel al aangevinkt .. hoe komt dit ik ? gr gio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aangezien je hierover al een topic geopend hebt en dit eigenlijk een dubbelpost is, gaat deze dicht. Eén topic over eenzelfde onderwerp openen is meer dan genoeg
~Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP : geen deactivatie knop redsnwo | gstruyf | iPhone algemeen | 2 | 02-07-11 21:07 |
Kan geen bootlogo veranderen in redsnow jb voor 4.3.1 | merijnw88 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-05-11 13:48 |
Contactpersonen & deactivatie van Exchange | dromedaris | iPhone algemeen | 1 | 07-01-10 15:19 |
iPhone 3G: iphone 3g unlock redsnow os 3.0...geen signaal provider meer | steefsteef | Unlock | 14 | 29-08-09 00:53 |
|
|