3G instellingen verdwijnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Heb sinds kort een iPhone4. Al enkele problemen gehad en hoop hier oplossingen te vinden: Bij uitzetten iPhone blijft heel lang het 'wieltje' draaien ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G instellingen verdwijnen
Beste,
Heb sinds kort een iPhone4. Al enkele problemen gehad en hoop hier oplossingen te vinden: Bij uitzetten iPhone blijft heel lang het 'wieltje' draaien zodat ik home button en sluimerknop gelijktijdig moet indrukken, hierna doet de iPhone weer normaal. De iPhone verliest zijn 3G instellingen en gedeeltelijk zijn Mms instellingen. Dit is echt vervelend, moet ze telkens weer handmatig ingeven. iPhone wil af en toe geen apps downloaden. Uitzetten en dan lukt het weer. Is dit normaal? Als ik instellingen open verdwijnt hier te pas en te onpas 'persoonlijke hotspot' Heeft iemand tips voor mij? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
3g instellingen, instellingen, problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS-instellingen verdwijnen vanzelf | berryvh | iPhone algemeen | 2 | 12-09-10 11:33 |
geluid verdwijnen uit instellingen | atboz | iPhone algemeen | 7 | 22-07-09 16:26 |
EDGE instellingen verdwijnen | Dylan | iPhone algemeen | 16 | 07-08-08 09:07 |
Proxy instellingen verdwijnen telkens weer | StevenVW | Archief | 1 | 24-01-08 12:51 |
GPRS instellingen verdwijnen (EDGE) | gise | Archief | 3 | 12-11-07 18:27 |
|
|