touchscreen werkt geblokkeerd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn I-phone heeft een nacht in de massage olie gelegen. Nu is er een nieuw voorkantje in gekomen aangezien er allemaal olievlekken in zaten die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touchscreen werkt geblokkeerd
Mijn I-phone heeft een nacht in de massage olie gelegen. Nu is er een nieuw voorkantje in gekomen aangezien er allemaal olievlekken in zaten die er niet uit wilde. Nu doet de derde rij van appjes het niet meer. Kan bij het sms-en ook niet op verstuur klikken maar moet eerst het toestel overdwars houden zodat de verstuurknop ergens anders zit. Heb al een herstel procedure gedaan en toen de back-up weer terug gezet maar helaas....
Wie weet wat ik hier aan kan doen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is een hardwarematig probleem. Ik denk dat (een deel van) het touchscreen defect is geraakt. Misschien is het vuil maar ik vrees het niet
|
|
|||
|
|||
Dus??? Het werkte eerst wel allemaal gewoon maar met drie-D achtige vlekken maar nu er een nieuw scherm op zit en de nodige dingen vervangen aan de binnenkant niet meer..
|
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad wel erg vreemd, dit had ik niet goed begrepen uit je vorige bericht. Ik zou maar eens teruggaan naar degene die hem heeft gerepareerd en/of dingen heeft vervangen!
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand wel een idee wat er dan kapot kan zijn aan de binnenkant??
Digitiser is vervangen en de camera. |
|
|||
|
|||
Ik denk je touchscreen/digitizer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
Touchscreen werkt niet meer | Hesselk | Archief | 0 | 25-05-08 11:01 |
Touchscreen werkt niet meer | Biatelli | iPhone algemeen | 0 | 18-05-08 05:15 |
touchscreen werkt voor 90% | sluijzer | iPhone algemeen | 5 | 07-01-08 18:32 |
|
|