Ipod touch DOOD ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wou na een tijdje (4maanden) weer mijn ipod touch opstarten. Maar hij doet helemaal niks meer hij start niet meer op en ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod touch DOOD ?
Hallo,
Ik wou na een tijdje (4maanden) weer mijn ipod touch opstarten. Maar hij doet helemaal niks meer hij start niet meer op en ook niet als ik 10 seconde power+home knop indruk. Ik heb het ook een hele nacht opgeladen. Kan het ook zo zijn dat de accu helemaal kapot is ? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En wat als je een harde reset probeert? Houd de beide knoppen vast tot het apple logo verschijnt.. (10 seconden is niet genoeg)
En heb je de iPod aan iTunes gehangen?
|
|||
|
|||
Ok ik ga ff kijken hoe je een hard reset uitvoert, en itunes herkent hem helemaal niet.
Ik heb een hard reset gedaan ongeveer 40 seconden vast gehouden maar dat werkt dus ook niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipod touch3g geeft aan dat het een ipod touch 2g is | erik1995 | iPhone algemeen | 3 | 07-10-10 17:35 |
iPhone dood na aansluiten op iPod interface navigatiesysteem | grasvezel | iPhone algemeen | 0 | 15-09-08 10:24 |
|
|